om turene her...

UNIVERSET'S NATURFORENING

Søndag den 08/5-2011
Krystal åbningen,

var en fantastisk turmed super godt vejr, vi gik i naturen ved Esrum sø, bag Esrum kloster med mantraet "Jeg er" på indåndning "Lys" på udåndning, med focus på krone chakraet som netop står for lyset.
Vi stoppede på en høj midt inde i skoven, hvor vi
mediterede på at modtage de sætninger / kodninger der var brug for til at programere krystallerne (Krystaller er ligesom en hard disk på en computer, den kan indeholde uendelig data).
Vi gik videre til "Kongens bøge" som er et fantastisk sted, kan virkelig anbefales. Her programerede vi vores krystaller med "Som i himlen, således også på jorden" og "I freden er der kaos, og i kaos er freden", "Kærlighed til alt i universet og moder jord". "Fred over alt på jord". Disse krystaller renser vandet og sender budskabet videre i form af damp der kommer op
i skyerne som regner ned med alle de fine budskaber, de spredes også ud i vores grundvand, som vi drikker, så de vil komme til os på mange måder. Budskabet i dag er også "Bær en krystal om din hals dag og nat, den vil være tæt på dit hjerte chakra, hvor den kan modtage alle de fine beskeder og bringe dem videre via dit hals chakraet som bruges til kommunikation.
Tak til dem der deltog - Jennylis

Forside

Anbefalinger

EFTERÅRETS TURE 2011
Søndag den 06/11-2011, kl. 10.00-13.00 - afholdt, læs om turen forneden
Krystal healing for vor smukke moder jord
Vi vil kode vores krystaller igen, der vil rense vores vand som vil fordampe og blive til skyer, de vil bringe vores budskaber i form af regnvand og drikkevand. Dette drikkevand har vore forfædre drukket da det er et lukket system og vores efterkommer kommer til at drikke det, derfor er det vigtig at vi netop giver os tid til at lave dett

__________________________________________________________________________________________________________________________

e energi arbejde for vor moder jord og fællesskabet.
En vandretur på 1½ til 2 timer, hvor vi forbinder os med naturens skønhed og livsenergi.

Marianne E. Pedersen fra Armedon vil guide en
meditation, hvis vejret er til det vil vi sidde
                                                                     et sted og meditere.
                                                                        Marianne skriver, at vejen til oplysning går gennem vor forståelse af alle tings
                                                                          sammenhænge, at alt er smukt og kærlig støttende omkring vores liv på jorden.

Vi er uadskilleligt forbundet til moder jord og alt
liv på jorden.

Livet på jorden har samme udviklingscyklus som vi selv og vi må forstå hele vor
                                                                          forbindelse med jorden, planterne og alle dyrene. Vi får vores næring fra jorden og
                                                                         livet på jorden som fortjener samme respekt og kærlig omsorg som den giver os.

Søndag den 05/6-2011
Mindfullnes og Krystalhealing

Vi gik den smukke tur uden Mindfulness guid. Ruslands bakker er et fantastisk sted med flotte statuer og en helt anden natur som vi ikke har så mange steder i Danmark.
Det var fantastisk oplevelse, skønt vejr, vi gik med mantraet "Jeg er på indåndning" og "Kærlighed på udåndning" med focus på hjertet.
Vi fandt det smukkeste sted, hvor vi sad og mediterede. Gik derefter videre, hvor vi lavede en stående meditation, der vi fik de informationer ned vi skulle kode krystallen. Vi kodede krystallen med "Tryghed", "Oplysning" og "Din vilje er min vilje".
Vi kom til vandløbet, der var en bro vi satte os på, der fandt vi stedet, hvor krystallen skulle ned og virke, vi kunne slet ikke løsrive os fra stedet det var helt fantastisk, vandet klukkende og solen skinnede ned mellem træerne, vi hørte også nattergalen som sang så smukt for os.

Tak for en skøn oplevelse, glæder mig allerede til næste gang.
Kærlig hilsen - Jennylis

Søndag den 28/8-2011
Mindfullnes og
Krystalhealing

Det var en dejlig tur, vi startede
med at blive guidet i Mindfullness
inde på Tegners Museum, vi fik lov
til at låne lokalet oven på, hvor vi
kunne være helt os selv. Derefter gik vi i stilhed ud i det fantastiske landskab med sætningen
"jeg er på indånding "tryg" på udåndning". Vi kom frem til en stor lysning, hvor vi lavede en meditation for at komme i kontakt med, hvad der var brug for af sætninger til at kode vores krystaller med.
Der viste sig et flot birketræ
, det stod maristætisk foran os med sin flotte krone og en stamme der fordelte sig ud i 7 stammer og det passede til at vi var 7 personer, vi fik en indsigt fra naturen. Alle kommer vi fra den samme kilde.
Vi gik videre gennem landskabet, nu gik vi hver for sig igennem et gl. enebærkrat med stier der snoede sig i alle retninger, alle kom ud på den anden side. Vi gik ned til åen og kodede vores krystaller, de blev kodet med: En ti krone, kodet med: "
Der findes ikke retfærdighed, der findes kun udvikling", "Lys og kærlighed til moder jord, et billede af 2 hænder der holder under moder jord", "Kærlighed", "Frihed", "Bevidsthed og opmærksomhed", da al bevægelse på moder jord giver en større oplevelse, når opmærksomheden og bevidstheden er på hende, kan vi alt, hun udvikles og bevares for al evighed.
En havde 4 krystaller med, 2 bjergkrystaller og 2 ametyster, som AA Michael har kodet til forankring af den nye ascension/opstignings bølge, og som
forbinder sig med alle lysportaler.
De blev lagt i jorden i oktahedronform, hvor de 2 bjergkrystaller blev lagt mod nord og syd, og de 2 ametyst krystaller blev lagt mod øst og vest. Vi lagde alle vores kodninger ind i krystallerne, før de blev gravet ned, og bagefter skabte vi en stor lyssøjle fra guds hjertecenter gennem oktahedronen og til jorden/gaias hjertecenter og ekspanderede den til at dække sjælland. Gennem lysportalerne og gaias
hjertecenter vil dette lysarbejde spredes til hele jorden.

"Tålmodighed, tolerence og tid, det er de energier vi skal bruge i denne turbulente fase".

Herefter gik turen hjem, hvor vi alle sad og hyggesnakkede på det hyggelige traktørsted.
Tak til alle der deltog - Jennylis

Søndag den 06/11-2011
Krystal healing for vor smukke moder jord
Den 6/11-2011 gik turen til Dyrehaven, vi vidste godt der var Hurbertus jagt, men troede at det
var oppe i den anden ende af Dyrehaven, men nej der var en masse biler og mennesker, så det
var lidt af en udfordring.

Vejret var smukt, rigtig efterår med masser af blade. Vi gik ud i dyrehaven med fokus på
Jordstjernen der er ca. 30 cm under vores fødder, her findes alle dine muligheder for dette liv
ligesom frø der er plantet, jo mere vi går på moder jord, jo mere hjælper vi jordstjernen til at
blive aktiveret så dine guddommelige muligheder kan udvikle sig. Vi gik med "Jeg er" på indåning
og "lys" på udånding.

Der var mange mennesker omkring os, men alle rigtige gode til at holde fokus. Vi var også så
heldige at se selve Hurbertur Jagten
, flot med alle de rytter.

Da vi kom til stedet hvor vi skulle meditere, var der optaget så vi gik videre og fandt et sted tæt på søen. Der guidede Marianne en dejlig meditation hvor vi alle blev draget ind i naturen og var en del af den.

Derefter gik vi ned til søen og stillede os i rundkreds, hvor vi tog vores
krystaller i højre hånd, derpå tog vi hinanden i hånden og lavede en chakra meditation fra jordstjernen op til vores sjæls chakra, hvor alle fik det der var brug for til at kode krystallerne med "Fred" "Ro" "Kyskhed" "Peace" ""Kærlighed" "Som for oven så for neden"
Derefter blev krystallerne kastet ud i søen, hvor de renser vandet og bringer alle de fine budskaber videre via grundvandet til drikkevandet, vandet vil også blive dannet til damp som vil blive dannet til skyer, der vil blive dannet til regn, der vil dryppe rundt om i verden
med alle de fine budskaber.

Tak til jer alle for et fantastisk stykke energi arbejde. Tak fra Moder jord og Universet for, at i deltog på denne tur og er med til at gøre en forskel.
Kærlig hilsen - Jennylis

om turene her...