universetsnaturforening.dk © 2012 / designed & maintained by pharmdesign.dk

UNIVERSET'S NATURFORENING

Forside

Anbefalinger

Universets Natur Forening holder en pause grundet at der er brug for min opmærksomhed et andet sted. Derfor er de sidste 2 ture aflyst.

Lørdag, 16. juni, kl. 17.30 til søndag den 17. juni, kl. 17.30
Udesidning ved KONGSKILDE FRILUFTGÅRD
Lørdag:
Ankomst kl. 17.30.
Kl. 18.00 - 19.00 spiser vi et let måltid, kl. 19.00 - ca. kl. 21.00 (intro).
Forberedelse kl. 21.00 - 22.30, alle bliver fulgt ud til udesidning.

Søndag:
Kl. 6.00 - 7.30 alle bliver hentet.
Kl. 8.00 - 9.00 morgenmad. Dette giver også god groding (der kan smøres lidt ekstra til en frokostmadpakke).
Kl. 9.00 - 12.00 opsamling, alle fortæller om deres oplevelse i fælleskabet, det de nu vil fortælle. Jeg vil vejlede og rådgive.

Kl. 12.00 - 17.00 mulighed
for at få en lur (man skal selv medbringe sovepose, lagen, håndklæde, og hvad man ellers har brug for).
Det bliver i sovesal eller 4 mandrum, hvor der nu er plads.
Kl. 17.30 det hele er slut/hjemrejse

Håber denne dag må blive en af jeres livs oplevelser.

Forbered helst et spørgsmål i forvejen, der ikke kan svares på med ja eller nej. Helst ét hvad, hvorfor, hvornår, osv. spørgsmål. Helst så konkret som muligt.
Medbring en ofregave til dit sted hvor du skal sidde, det kan være alt fra fuglefrø, blomsterfrø, brød, et æble, et smykke, en tegning, osv.

Doreen Møller Holmquist
vil være vores guide, hun har praktiseret shamanisme siden 1992, på messer, foredrag, kurser og workshop, se mere på
www.shamanisme.net

Lige nu arbejder hun som naturvejleder og forstander på Kongskilde Friluftsgård wwww.kongskildenatur.dk  www.kongskildenatur.dk/

Prisen for denne fantastiske oplevelse kr. 2000,00 pr. person.

Hvad får du for pengene en oplevelse for livet, intro og forberedelse, bliver fulgt til stedet, udesidning, bliver hentet, opsamling i samlet
gruppe, mad.

Sidste tilmelding den 1. juni, hvor pengene også skal være overført, så har du sikret dig en plads.

Du er først tilmeldt når beløbet kr, 2000,00 er sat ind på konto 0573 8132046, skriv dit navn og vedr. udesidning, når du overfører pengene.

Der kan kun være 12 pers. på kursuset...først til mølle princippet. Der skal minimum være 5-6 stk., før kurset bliver til noget.
Doreen kan kontaktes på mail: doreenholmquist@gmail.com

Ture efter sommerferien

På vores ture vil vi kode vores krystaller, der vil rense vores vand som vil fordampe og blive til skyer, de vil bringe vores budskaber frem i form af regnvand og drikkevand.
Dette drikkevand har vore forfædre og deres forfædre drukket. Da det er et lukket system, vil også vores efterkommere komme til at drikke det, et godt energiarbejde for vor moder jord og fællesskabet.

Lørdag,11. august, kl. 15.00 til søndag den 12. august, kl.12.00
Mødested ved minigolfen A.R. FRIIS VEJ 15, 3100 HORNBÆK - OVERNATNING I NATUREN

Herfra går vi langs vandet. Den første dag går vi ca. 10-12 km. Overnatningen foregår ved stranden på ruten fra Hornbæk til Gilleleje.
Der findes et sted, hvor vi kan slå telt op og lave bål. Med meditation, krystalkodning og bålsang.

Vi vil kode vores krystaller igen, der vil rense vores vand som vil fordampe og blive til skyer, de vil bringe vores budskaber i form af regnvand og drikkevand. Dette drikkevand har vore forfædre drukket, og da det er et lukket system vil også vores efterkommere komme til at drikke det, et godt energiarbejde for vor moder jord og fællesskabet.
Når vi vågner og er klar, går turen videre til Gilleleje, hvorfra går der tog til Hornbæk.

Medbring: Mad til turen, tøj efter vejret, sovepose, telt eller andet du føler du har brug for. Måske kan nogle slå sig sammen om telt eller der kan også soves under åben himmel.

Universets Natur Forening holder en pause derfor er de sidste 2 ture aflyst.

Lørdag,22. september, kl. 16.00    Aflyst
RUDOLPH TEGNER's smukke museum og statuepark       Aflyst

Vi har fået en fantastisk mulighed for at lave meditation inde på selve Rudolph Tegner´s museum. Rudolph Tegners smukke museum og statuepark´s hjemmeside http://www.rudolphtegner.dk/

Vi mødes på P-pladsen. Vi går ud i parken ca. 2 timer, hvor vi laver krystalhealing for moder Jord, så medbring gerne en krystal du ønsker at give tilbage til moder Jord.
Herefter er der foredrag/meditation/musik endeligt program følger "Liza vil guide meditationen" på museumet fra kl. 18.00-20.00 Hvis du har lyst er du velkomme kun til at deltage til meditationen.

Søndag, 4. november, kl. 10.00 til ca. 13.00       Aflyst
Turen går til det FANTASTISKE ESRUM KLOSTER           Aflyst

Mødested: Esrum kloster bagved på P-pladsen.
Adressen er: Klostergade 11, 3230  Græsted. Kør ind fra Frederiksværkvej vejen har nr. 205

Vi går tur ned til Esrum sø og fortsætter ind i Grib skov. Der guides en mindfullness / Bevægelse meditation ved Liza.
Vi koder vores medbragte krystaller med budskaber til moder jord og universet. Medbring gerne en krystal du ønsker at give tilbage til moder natur.

Måske mødes vi ude på turen.

Kærlig natur hilsner
Jennylis

om turene her...

NYE TURE 2012

AFHOLDTE TURE

AFHOLDTE TURE

Ved turene medvirker Liza Henning Petersen.

Liza Henning Petersen

er uddannet fysio- og psykoterapeut, NLP- og hypnoseterapeut samt Mindfulness-instruktør.
Hun har i mange år beskæftiget mig med kroppens og sindets gensidige indflydelse og samarbejde, og nu "genopdager" videnskaben, det, som man i Østen har vidst og anvendt i årtusinder, netop at fokuseret nærvær eksempelvis i
form af meditation er helsefremmende.
Liza's interesser ligger
derfor i, at bistå mennesker i at udnytte de mentale ressourcer,
vi alle har, til at skabe os et bedre helbred og et mere tilfredsstillende liv, både sammen med andre mennesker og når vi er med os selv.

) -- (